Agjencia për Dialog dhe Bashkëqeverisje

Në zbatim të Kodit të Punës të Republikës së Shqipërisë, të Ligjit Nr. 107/2021 “Për Bashkëqeverisjen”, të vendimit të Këshillit të Ministrave nr. 526, datë 29.07.2022, “Për organizimin dhe funksionimin e Agjencisë për Dialog dhe Bashkëqeverisje”, të urdhrit nr. 92, datë 05.06.2024, “Për një ndryshim në urdhrin nr. 157, datë 29.09.2022, “Për miratimin e strukturës dhe të organikës së Agjencisë për Dialog dhe Bashkëqeverisje”.

Agjencia për Dialog dhe Bashkëqeverisje shpall konkurimin për 1 (një) vend i lirë pune në pozicionin:

Përgjegjës Sektori, Sektori për Hapje dhe Risi Rinore, Drejtoria e Menaxhimit të Qendrave për Hapje dhe Dialog

DETYRAT DHE PËRGJEGJËSITË

  1. Harton planin vjetor të sektorit, si dhe propozon aktivitete shtesë që sektori do të trajtojë gjatë vitit duke integruar idetë dhe projektet e propozuara nga specialistët e sektorit.
  2. Drejton, ndjek, koordinon dhe kontrollon çdo ditë punën e sektorit të tij për realizimin e projekteve dhe të aktiviteteve të miratuara, duke raportuar mbi ecurinë e punës së sektorit që drejton te Drejtori i Drejtorisë.
  3. Kujdeset që sektori dhe Qendra të jenë vazhdimisht të përditësuara me politikat për rininë si dhe veprimtarinë e organizatave kombëtare dhe ndërkombëtare në këtë fushë.
  4. Në përmbushje të misionit të Qendrës për Hapje dhe Dialog ndërmerr dhe organizon tryeza diskutimi me aktorë të tretë shtetërorë dhe joshtetërorë për tematika në lidhje me rininë ose që prekin të rinjtë;
  5. Komunikon dhe mban marrëdhënie me të tretë për ecurinë dhe zhvillimin e projekteve dhe planeve të sektorit vetë ose të sektorit në bashkëpunim me të tjerë.
  6. Përgatit dhe paraqet projekte me temë rininë për aplikime të ndryshme në organizatat ndërkombëtare.
  7. Krijon dhe përditëson databazën e sektorit me kontaktet e të rinjve aktivë dhe pjesëmarrës në Qendër.
  8. Në bashkëpunim me stafin ndihmon për zhvillimin e ekspozitave e aktiviteteve të tjera që organizon Qendra.

KËRKESA TË PËRGJITHSHME PËR KANDIDATËT

  • Të ketë mbaruar studimet universitare në fushën e shkencave sociale si dhe të ketë diplomë “Master Shkencor”.
  • Të ketë njohuri shumë të mira mbi temat sociale për të rinjtë dhe veçanërisht të politikave rinore.
  • Të ketë eksperiencë pune/ Parapëlqehen kandidatët me përvojë në administratën publike;
  • Të ketë njohuri të mira për shkrimin dhe menaxhimin e projekteve të ndryshme.
  • Të ketë aftësi të mira komunikuese, të bashkëpunimit dhe të punës në grup.
  • Të zotërojë gjuhën angleze, gjuha e dytë e huaj përbën përparësi.
  • Të jetë i/e disponueshëm të punojë jashtë orarit zyrtar të punës, në varësi të aktiviteteve.
  • Të mos jetë i/e dënuar me vendim të formës së prerë;
  • Të mos jetë larguar nga detyrat e mëparshme me masë ndëshkimore.

PAGA PËR POZICIONIN: Kategoria (III-1)

PARAQITJA E DOKUMENTEVE:

Kandidati duhet të paraqesë në rrugë postare tek Agjencia për Dialog dhe Bashkëqeverisje në adresën: Kryeministria, bulevardi “Dëshmorët e Kombit”.nr.1, Tiranë, ose në adresën e e-mail-it: Edlira.Bollano@kryeministria.al, këto dokumente:

  • Letër interesi për pozicionin.
  • CV
  • Fotokopje të noterizuar të diplomës dhe listës së notave.
  • Fotokopje të librezës së punës.
  • Fotokopje të certifikatave të kualifikimit (nëse ka).
  • Vërtetim të gjendjes gjyqësore.
  • Dëshmi penaliteti.
  • Vërtetim që nuk ka masa disiplinore në fuqi.
  • Dy letra rekomandimi.
  • Vërtetim të gjendjes shëndetësore.
  • Numër kontakti dhe adresë e-mail-i.
  • Vërtetim nga gjykata dhe prokuroria që nuk është në ndjekje penale.

* Mosparaqitja e plotë e dokumenteve brenda datës 04 Korrik 2025, ora 14:00 sjell skualifikim të kandidatit.

_____________________________________________________________________________________________________________________________________

Në zbatim të Kodit të Punës të Republikës së Shqipërisë, të Ligjit Nr. 107/2021 “Për Bashkëqeverisjen”, të vendimit të Këshillit të Ministrave nr. 526, datë 29.07.2022, “Për organizimin dhe funksionimin e Agjencisë për Dialog dhe Bashkëqeverisje”, të urdhrit nr. 92, datë 05.06.2024, “Për një ndryshim në urdhrin nr. 157, datë 29.09.2022, “Për miratimin e strukturës dhe të organikës së Agjencisë për Dialog dhe Bashkëqeverisje”.

Agjencia për Dialog dhe Bashkëqeverisje shpall konkurimin për 1 (një) vend të lirë pune në pozicionin:

Specialist, Sektori i Hapjes për Risi Rinore, Drejtoria e Menaxhimit të Qendrave për Hapje dhe Dialog, në Agjencinë për Dialog dhe Bashkëqeverisje.

DETYRAT DHE PËRGJEGJËSITË

  1. Harton projekte që lidhen me sektorin rinor, duke i konceptuar ato në formate të ndryshme, si dhe ndihmon në realizimin e këtyre projekteve;
  2. Punon me materialet dhe dokumentet e nevojshme për organizimin e aktiviteteve me tematika për rininë dhe fëmijët, por jo vetëm;
  3. Harton materialet dhe dokumentet e nevojshme për organizimin e aktiviteteve me tematika për rininë;
  4. Zhvillon strategji për të promovuar projektet e inovacionit për të rinjtë dhe për të shfaqur ndikimin dhe rezultatet e tyre në komunitetin e gjerë;
  5. Menaxhon afatet kohore të projektit, burimet dhe kërkesat në mënyrë efektive, duke siguruar që projektet të dorëzohen në kohë dhe brenda fushëveprimit;
  6. Përgatit raporte dhe prezantime të rregullta mbi aktivitetet e programit, rezultatet dhe arritjet tek Përgjegjësi i Sektorit të Hapjes për Risi Rinore;
  7. Bashkëpunon me stafin e Sektorit të Hapjes për Risi Rinore dhe sektorëve të tjerë për zhvillimin e suksesshëm të aktiviteteve të COD-it;
  8. Përmbush çdo detyrë tjetër, brenda funksionit te tij, me qëllim realizimin e objektivave të punës.

 KËRKESA TË PËRGJITHSHME PËR KANDIDATËT

  • Të ketë mbatuar studimet universitare në fushën e shkencave shoqërore dhe të ketë diplomë të nivelit “Master Profesional” ose “Master Shkencor”;
  •  Diplomat, të cilat janë lëshuar jashtë vendit, duhet të jenë njohur paraprakisht pranë institucionit përgjegjës për njehsimin e diplomave, sipas legjislacionit në fuqi;
  • Të ketë informacion rreth politikave të ndërmarra për rininë, si dhe rreth kontributit të organizatave joqeveritare për rininë;
  • Të ketë përvojë pune në fushën përkatëse;
  • Të ketë njohuri të mira të gjuhës angleze;
  • Të ketë njohuri të mira për shkrimin dhe menaxhimin e projekteve të ndryshme në fushën e rinisë;
  • Të ketë aftësi të mira komunikuese, të bashkëpunimit dhe të punës në grup;
  • Të jetë i/e disponueshëm të punojë jashtë orarit zyrtar të punës, në varësi të aktiviteteve;
  • Të mos jetë i/e dënuar me vendim të formës së prerë.
  • Të mos jetë larguar nga detyrat e mëparshme me masë disiplinore

PAGA PËR POZICIONIN: Kategoria (IV-2)

PARAQITJA E DOKUMENTEVE

Kandidati duhet të paraqesë në rruge postare tek Agjencia për Dialog dhe Bashkëqeverisje në adresën: Kryeministria, bulevardi “Dëshmorët e Kombit”.nr.1, Tiranë ose në adresën e e-mail-it: Edlira.Bollano@kryeministria.al, këto dokumente:

  • Letër interesi për pozicionin.
  • CV
  • Fotokopje të noterizuar të diplomës dhe listës së notave.
  • Fotokopje të librezës së punës.
  • Fotokopje të certifikatave të kualifikimit (nëse ka).
  • Vërtetim të gjendjes gjyqësore.
  • Dëshmi penaliteti.
  • Vërtetim që nuk ka masa disiplinore në fuqi.
  • Dy letra rekomandimi.
  • Vërtetim të gjendjes shëndetësore.
  • Numër kontakti dhe adresë e-mail-i.
  • Vërtetim nga gjykata dhe prokuroria që nuk është në ndjekje penale.

* Mosparaqitja e plotë e dokumenteve brenda datës 04 Korrik 2025, ora 14:00 sjell skualifikim të kandidatit.

__________________________________________________________________________________

Në zbatim të Kodit të Punës të Republikës së Shqipërisë, të Ligjit Nr. 107/2021 “Për Bashkëqeverisjen”, të vendimit të Këshillit të Ministrave nr. 526, datë 29.07.2022, “Për organizimin dhe funksionimin e Agjencisë për Dialog dhe Bashkëqeverisje”, të urdhrit nr. 92, datë 05.06.2024, “Për një ndryshim në urdhrin nr. 157, datë 29.09.2022, “Për miratimin e strukturës dhe të organikës së Agjencisë për Dialog dhe Bashkëqeverisje”.

Agjencia për Dialog dhe Bashkëqeverisje shpall konkurrimin për 1 (një) vend të lirë pune në pozicionin:

Specialist, Sektori i Librit dhe Projekteve, Drejtoria e Menaxhimit të Qendrave për Hapje dhe Dialog, në Agjencinë për Dialog dhe Bashkëqeverisje.

 DETYRAT DHE PËRGJEGJËSITË

  1. Krijon dhe harton projekte në fushën e krijimtarisë letrare dhe të promovimit të letërsisë e të botimeve të reja;
  2. Mirëmban njësitë e Bibliotekës së Kryeministrisë, si edhe kujdeset për kategorizimin e njësive fizike dhe të materialeve të digjitalizuara. Raporton periodikisht për gjendjen e bibliotekës, si dhe për të gjitha herët që konstaton dëmtime në materialet e bibliotekës;
  3. Punon për katalogimin e njësive të bibliotekës dhe procesin e hedhjes së të dhënave në mënyrë të vazhdueshme dhe propozon për të ekspozuar në raftet publike të bibliotekës dhe mirëmbajtjen e tyre, si dhe rinovimin vjetor të tyre me miratimin e eprorëve të tij;
  4. Sigurohet që gjatë aktiviteteve që zhvillohen në COD, fondi i librave të ekspozuar në bibliotekë të mos keqpërdoret;
  5. Kryen punë kërkimore dhe monitoruese mbi thirrjet e projekteve të ndryshme në bazë të detyrave të ngarkuara nga Përgjegjësi i Sektorit. Informon eprorët dhe kolegët mbi formatet e kërkuara nga thirrjet e projekteve, si dhe ndihmon për plotësimin korrekt të aplikimeve të thirrjeve të ndryshme në bazë të detyrave të ngarkuara;
  6. Raporton në mënyre analitike dhe koherente, duke zbatuar kërkesat e eprorëve mbi mbarëvajtjen e veprimtarisë, të projekteve dhe të aktiviteteve të sektorit që ai ndjek, si edhe të detyrave që i ngarkohen;
  7. Përmbush çdo detyrë tjetër, brenda funksionit te tij, me qëllim realizimin e objektivave të punës.

KËRKESA TË PËRGJITHSHME PËR KANDIDATËT

  • Të ketë mbaruar studimet universitare  në shkenca shoqërore dhe të ketë diplomë të nivelit “Master Profesional” ose “Master Shkencor”;
  •  Diplomat, të cilat janë lëshuar jashtë vendit, duhet të jenë njohur paraprakisht pranë institucionit përgjegjës për njehsimin e diplomave, sipas legjislacionit në fuqi;
  • Të ketë përvojë pune në fushën përkatëse;
  • Të ketë njohuri shumë të mira në fushën e librave dhe realizimin e ekspozitave;
  • Të ketë njohuri të mira për shkrimin dhe menaxhimin e projekteve;
  • Të ketë aftësi të mira komunikuese, të bashkëpunimit dhe të punës në grup;
  • Të zotërojë gjuhën angleze, gjuha e dytë e huaj përbën përparësi;
  • Të jetë i/e disponueshëm të punojë jashtë orarit zyrtar të punës, në varësi të aktiviteteve;
  • Të mos jetë i/e dënuar me vendim të formës së prerë;
  • Të mos jetë larguar nga detyrat e mëparshme me masë disiplinore.

PAGA PËR POZICIONIN: Kategoria (IV-2)

PARAQITJA E DOKUMENTEVE

Kandidati duhet të paraqesë në rrugë postare tek Agjencia për Dialog dhe Bashkëqeverisje në adresën: Kryeministria, bulevardi “Dëshmorët e Kombit”.nr.1, Tiranë ose në adresën e e-mail-it: Edlira.Bollano@kryeministria.al, këto dokumente:

  • Letër interesi për pozicionin.
  • CV
  • Fotokopje të noterizuar të diplomës dhe listës së notave.
  • Fotokopje të librezës së punës.
  • Fotokopje të certifikatave të kualifikimit (nëse ka).
  • Vërtetim të gjendjes gjyqësore.
  • Dëshmi penaliteti.
  • Vërtetim që nuk ka masa disiplinore në fuqi.
  • Dy letra rekomandimi.
  • Vërtetim të gjendjes shëndetësore.
  • Numër kontakti dhe adresë e-mail-i.
  • Vërtetim nga gjykata dhe prokuroria që nuk është në ndjekje penale.

* Mosparaqitja e plotë e dokumenteve brenda datës 04 Korrik 2025, ora 14:00 sjell skualifikim të kandidatit.

___________________________________________________________________________________

Në zbatim të Kodit të Punës të Republikës së Shqipërisë, të Ligjit Nr. 107/2021 “Për Bashkëqeverisjen”, të vendimit të Këshillit të Ministrave nr. 526, datë 29.07.2022, “Për organizimin dhe funksionimin e Agjencisë për Dialog dhe Bashkëqeverisje”, të urdhrit nr. 92, datë 05.06.2024, “Për një ndryshim në urdhrin nr. 157, datë 29.09.2022, “Për miratimin e strukturës dhe të organikës së Agjencisë për Dialog dhe Bashkëqeverisje”.

Agjencia për Dialog dhe Bashkëqeverisje shpall konkurrimin për 2 (dy) vende të lira pune në pozicionin:

Specialist, Sektori i Dialogut dhe Multimedias, Drejtoria e Menaxhimit të Qendrave për Hapje dhe Dialog, në Agjencinë për Dialog dhe Bashkëqeverisje.

 DETYRAT DHE PËRGJEGJËSITË

Propozon prezantime, shfaqje dhe projekte në zhanrin e filmit dhe multimedias përgjatë programit vjetor, në përputhje me tematikat e miratuara nga përgjegjësi dhe eprorët;

  1. Kujdeset për arkivimin e veprave dhe materialeve digjitale të cilat janë pjesë e koleksioneve të qendrës, si edhe arkivon fondin e veprave që ekspozohen në hapësirat e Qendrës;
  2. Në bashkëpunim me stafin, ndihmon për zhvillimin e ekspozitave të autorëve vendas dhe të huaj në hapësirat e Qendrës dhe në rajone;
  3. Përgjigjet për realizimin e materialeve multimediale të ngarkuara nga përgjegjësi i sektorit dhe eprorët. Me miratim të përgjegjësit të sektorit ai ka hapësirën të përdori kreativitetin individual në përputhje me detyrat e ngarkuara;
  4. Kujdeset per mirëmbajtjen e hapësirave digjitale të qendrës dhe raporton per problematika te ndryshme lidhur me hapësirat;
  5. Raporton në mënyrë periodike te Përgjegjësi i Sektorit mbi ecurinë ose përfundimin e detyrave dhe të projekteve, të cilat i janë ngarkuar ose ka marrë përsipër;
  6. Zbaton detyrat e ngarkuara nga Përgjegjësi i sektorit dhe/ose Drejtori i Drejtorisë;
  7. Përmbush çdo detyrë tjetër, brenda funksionit te tij, me qëllim realizimin e objektivave të punës.

KËRKESA TË PËRGJITHSHME PËR KANDIDATËT

  • Të ketë mbaruar studimet universitare në fushën e shkencave shoqërore dhe të ketë diplomë të nivelit “Master Profesional” ose “Master Shkencor”;
  • Diplomat, të cilat janë lëshuar jashtë vendit, duhet të jenë njohur paraprakisht pranë institucionit përgjegjës për njehsimin e diplomave, sipas legjislacionit në fuqi;
  • Të ketë përvojë pune në fushën përkatëse;
  • Të ketë njohuri shumë të mira në fushën e arteve dhe realizimin e ekspozitave;
  • Të ketë njohuri të mira për shkrimin dhe menaxhimin e projekteve të ndryshme në fushën e arteve;
  • Të ketë aftësi të mira komunikuese, të bashkëpunimit dhe të punës në grup;
  • Të zotërojë gjuhën angleze, gjuha e dytë e huaj përbën përparësi;
  • Të jetë i/e disponueshëm të punojë jashtë orarit zyrtar të punës, në varësi të aktiviteteve;
  • Të mos jetë i/e dënuar me vendim të formës së prerë;
  • Të mos jetë larguar nga detyrat e mëparshme me masë disiplinore.

PAGA PËR POZICIONIN: Kategoria (IV-2)

PARAQITJA E DOKUMENTEVE

Kandidati duhet të paraqesë në rrugë postare tek Agjencia për Dialog dhe Bashkëqeverisje në adresën: Kryeministria, bulevardi “Dëshmorët e Kombit”.nr.1, Tiranë ose në adresën e e-mail-it: Edlira.Bollano@kryeministria.al, këto dokumente:

  • Letër interesi për pozicionin.
  • CV
  • Fotokopje të noterizuar të diplomës dhe listës së notave.
  • Fotokopje të librezës së punës.
  • Fotokopje të certifikatave të kualifikimit (nëse ka).
  • Vërtetim të gjendjes gjyqësore.
  • Dëshmi penaliteti.
  • Vërtetim që nuk ka masa disiplinore në fuqi.
  • Dy letra rekomandimi.
  • Vërtetim të gjendjes shëndetësore.
  • Numër kontakti dhe adresë e-mail-i.
  • Vërtetim nga gjykata dhe prokuroria që nuk është në ndjekje penale.

* Mosparaqitja e plotë e dokumenteve brenda datës 04 Korrik 2025, ora 14:00 sjell skualifikim të kandidatit.

__________________________________________________________________________________________

Në zbatim të Kodit të Punës të Republikës së Shqipërisë, të Ligjit Nr. 107/2021 “Për Bashkëqeverisjen”, të vendimit të Këshillit të Ministrave nr. 526, datë 29.07.2022, “Për organizimin dhe funksionimin e Agjencisë për Dialog dhe Bashkëqeverisje”, të urdhrit nr. 92, datë 05.06.2024, “Për një ndryshim në urdhrin nr. 157, datë 29.09.2022, “Për miratimin e strukturës dhe të organikës së Agjencisë për Dialog dhe Bashkëqeverisje”.

Agjencia për Dialog dhe Bashkëqeverisje shpall konkurimin për 1 (një) vend të lirë pune në pozicionin:

Koordinator Ndërmjetës, Drejtoria e Bashkëqeverisjes me Qytetarët, në Agjencinë për Dialog dhe Bashkëqeverisje.

DETYRAT DHE PËRGJEGJËSITË

  1. Me autorizim të Drejtorit të Përgjithshëm përfaqëson ADB-në në proceset e ndërmjetësimit mes palëve të interesuara, personave fizikë ose juridikë privatë dhe institucionit të administratës shtetërore përgjegjës për shqyrtimin e ankesave të tyre nëse pas shqyrtimit të tyre, ankuesi nuk është i kënaqur me zgjidhjen e ofruar, vetëm për çështjet të cilat janë trajtuar apo po trajtohen nga platforma “ Për Shqipërinë që duam”;
  2. Shqyrton kërkesat për ndërmjetësim të ardhura nga qytetarë apo institucione, për problematikat që kanë të bëjnë me anën juridike dhe i rekomandon Drejtorit të Përgjithshëm nëse këto çështje mund/duhet ose jo, të shkojnë në proces ndërmjetësimi;
  3. Merr pjesë në procesin e hartimit të dokumentacionit tip të procedurave për realizimin e procesit të ndërmjetësimit, si dhe përgatitjen e marrëveshjes së ndërmjetësimit, duke e ndjekur procesin deri në nënshkrimin e marrëveshjes nga palët;
  4. Siguron pjesëmarrjen si përfaqësues i institucionit, pranë gjykatave të shkallëve respektive në gjykimin e mosmarrëveshjeve duke përdorur të gjitha mjetet e mbrojtjes që garanton ligji, në të gjitha proceset gjyqësore për çështjet të cilat janë objekt i ndërmjetësimit;
  5. Përpilon raporte dhe memo informative për Drejtorin e Drejtorisë së Bashkëqeverisjes me Qytetarët dhe Drejtorin e Përgjithshëm të Agjencisë;
  6. Ruan konfidencialitetin dhe paanëshmërinë në lidhje me çështjet që janë objekt shqyrtimit ose kanë filluar si procedura ndërmjetësimi;
  7. Mban kontakte të vazhdueshme me Drejtorin e Drejtorisë së Bashkëqeverisjes me Qytetarët dhe Drejtorin e Përgjithshëm të Agjencisë;
  8. Jep propozime mbi procese institucionale apo legjislative në përmirësimin e qeverisjes dhe të ofrimit të shërbimit për qytetarët.

KËRKESA TË PËRGJITHSHME PËR KANDIDATËT

  • Të ketë mbaruar studimet universitare në fushën e shkencave juridike dhe të ketë diplomë “Master Shkencor”;
  • Të jetë i pajisur me licencë ndërmjetësimi nga Ministria e Drejtesisë;
  • Diplomat, të cilat janë lëshuar jashtë vendit, duhet të jenë njohur paraprakisht pranë institucionit përgjegjës për njehsimin e diplomave, sipas legjislacionit në fuqi;
  • Të ketë përvojë pune në administratën publike;
  • Preferohen kandidatët të cilët kanë eksperienca në përfaqësimin e institucioneve pranë gjykatave të shkallëve respektive në gjykimin e mosmarrëveshjeve, konflikte gjyqësore;
  • Të ketë aftësi të mira negociuese, raportuese, si dhe të jetë i/e aftë për të kryer analiza të thelluara mbi trajtimin e çështjeve objekt i punës së tij/saj;
  • Të ketë aftësi në vendosjen dhe ruajtjen e marrëdhënieve efektive të punës me institucionet e administratës shtetërore, agjencitë publike, punonjësit dhe publikun;
  • Të zotërojë gjuhën angleze;
  • Të mos jetë larguar nga detyrat e mëparshme me masë disiplinore;
  • Të mos jetë i/e dënuar me vendim të formës së prerë.

PAGA PËR POZICIONIN: Kategoria (III-1)

PARAQITJA E DOKUMENTEVE

Kandidati duhet të paraqesë në rrugë postare tek Agjencia për Dialog dhe Bashkëqeverisje në adresën: Kryeministria, bulevardi “Dëshmorët e Kombit”.nr.1, Tiranë ose në adresën e  e-mail-it: Edlira.Bollano@kryeministria.al, këto dokumente:

  • Letër interesi për pozicionin.
  • CV
  • Fotokopje të noterizuar të diplomës dhe listës së notave.
  • Fotokopje të librezës së punës.
  • Fotokopje të certifikatave të kualifikimit (nëse ka).
  • Vërtetim të gjendjes gjyqësore.
  • Dëshmi penaliteti.
  • Vërtetim që nuk ka masa disiplinore në fuqi.
  • Dy letra rekomandimi.
  • Vërtetim të gjendjes shëndetësore.
  • Numër kontakti dhe adresë e-mail-i.
  • Vërtetim nga gjykata dhe prokuroria që nuk është në ndjekje penale.

* Mosparaqitja e plotë e dokumenteve brenda datës 04 Korrik 2025, ora 14:00 sjell skualifikim të kandidatit.

___________________________________________________________________________________

Në zbatim të Kodit të Punës të Republikës së Shqipërisë, të Ligjit Nr. 107/2021 “Për Bashkëqeverisjen”, të vendimit të Këshillit të Ministrave nr. 526, datë 29.07.2022, “Për organizimin dhe funksionimin e Agjencisë për Dialog dhe Bashkëqeverisje”, të urdhrit nr. 92, datë 05.06.2024, “Për një ndryshim në urdhrin nr. 157, datë 29.09.2022, “Për miratimin e strukturës dhe të organikës së Agjencisë për Dialog dhe Bashkëqeverisje”.

Agjencia për Dialog dhe Bashkëqeverisje shpall konkurimin për 1 (një) vend të lirë pune në pozicionin:

Koordinator, në Drejtorinë e Monitorimit të Sistemit të Qarkullimit të Dokumentave me Nënshkrim Elektronik (SQDNE), në Agjencinë për Dialog dhe Bashkëqeverisje.

 DETYRAT DHE PËRGJEGJËSITË

  1. Monitoron Sistemin e Qarkullimit të Dokumentave me Nënshkrim Elektronik (SQDNE) dhe raporton sipas kërkesës së titullarëve mbi zbatimin e afateve për lëvrimin e shërbimit të aplikimeve dhe ndërveprimin midis institucioneve për dokumenta shoqëruese në varësi të institucionit që mbikqyr;
  2. Koordinon dhe bashkërendon punën në përditshmëri me kabinetet e ministrive që mbikqyrin dhe titullarët e institucioneve, si dhe sekretarët e përgjithshëm;
  3. Përpilon raporte ditore, javore, mujore dhe vjetore si dhe memo informative, kur kërkohen nga Drejtori i Drejtorisë apo Drejtori i Përgjithshëm;
  4. Vlerëson performacën e Institucioneve që mbikqyr, lidhur me respektimin e afateve të lëvrimit të shërbimit , respektimin e afateve të shkëmbimit të dokumentave shoqëruese, si dhe informon apo sinjalizon Drejtorin e Drejtorisë mbi problematikat e konstatuara.
  5. Bashkëpunon me koordinatorët e ministrive të drejtorive të tjera për mbarvajtjen dhe mbikqyrjen e afateve;
  6. Mban një database të rregullt në të cilën regjistron të gjitha aplikimet e ardhura në atë institucion dhe duke i ndjekur ato deri në kthimin e përgjigjeve pranë qytetarëve;
  7. Mban kontakte të vazhdueshme me Drejtorin e Drejtorisë mbi ecurinë e punës dhe raporton tek ai.

 KËRKESA TË PËRGJITHSHME PËR KANDIDATËT

  • Të ketë mbaruar studimet universitare në fushën e shkencave juridike ose ekonomike dhe të ketë diplomë të nivelit “Master Shkencor”;
  • Diplomat, të cilat janë marrë jashtë vendit, duhet të jenë njohur paraprakisht pranë institucionit përgjegjës për njehsimin e diplomave, sipas legjislacionit në fuqi;
  • Të ketë përvojë pune në fushën përkatëse;
  • Parapëlqehen kandidatët me përvojë në administratën publike;
  • Të ketë njohuri të mira të gjuhës angleze;
  • Të ketë aftësi të mira komunikuese, të bashkëpunimit dhe të punës në grup;
  • Të mos jetë i/e dënuar me vendim të formës së prerë;
  • Të mos jetë larguar nga detyrat e mëparshme me masë disiplinore.

PAGA PËR POZICIONIN: Kategoria (III-1)

PARAQITJA E DOKUMENTEVE

Kandidati duhet të paraqesë në rrugë postare tek Agjencia për Dialog dhe Bashkëqeverisje në adresën: Kryeministria, bulevardi “Dëshmorët e Kombit”.nr.1, Tiranë ose në adresën e e-mail-it: Edlira.Bollano@kryeministria.al, këto dokumente:

  • Letër interesi për pozicionin.
  • CV
  • Fotokopje të noterizuar të diplomës dhe listës së notave.
  • Fotokopje të librezës së punës.
  • Fotokopje të certifikatave të kualifikimit (nëse ka).
  • Vërtetim të gjendjes gjyqësore.
  • Dëshmi penaliteti.
  • Vërtetim që nuk ka masa disiplinore në fuqi.
  • Dy letra rekomandimi.
  • Vërtetim të gjendjes shëndetësore.
  • Numër kontakti dhe adresë e-mail-i.
  • Vërtetim nga gjykata dhe prokuroria që nuk është në ndjekje penale.

* Mosparaqitja e plotë e dokumenteve brenda datës 04 Korrik 2025, ora 14:00 sjell skualifikim të kandidatit.

___________________________________________________________________________________

Në zbatim të Kodit të Punës të Republikës së Shqipërisë, të Ligjit Nr. 107/2021 “Për Bashkëqeverisjen”, të vendimit të Këshillit të Ministrave nr. 526, datë 29.07.2022, “Për organizimin dhe funksionimin e Agjencisë për Dialog dhe Bashkëqeverisje”, të urdhrit nr. 92, datë 05.06.2024, “Për një ndryshim në urdhrin nr. 157, datë 29.09.2022, “Për miratimin e strukturës dhe të organikës së Agjencisë për Dialog dhe Bashkëqeverisje”.

Agjencia për Dialog dhe Bashkëqeverisje shpall konkurimin për 1 (një) vend i lirë pune në pozicionin:

Koordinator i atashuar pranë Ministrisë, Drejtoria e Bashkëqeverisjes me Qytetarët, në Agjencinë për Dialog dhe Bashkëqeverisje.

 DETYRAT DHE PËRGJEGJËSITË

  1. Proceson nga sistemi i menaxhimit të ankesave, ankesat e regjistruara në faqen https://www.shqiperiaqeduam.al dhe të gjitha rastet për kategoritë e paraqitura në platformën e bashkëqeverisjes (sipas institucionit ku është i/e atashuar);
  2. Sigurohet për menaxhimin në kohë, brenda afateve dhe me përgjegjshmëri të të gjitha rasteve të ardhura nga platforma dhe protokollin/et e institucionit si dhe adresimin dhe zgjidhjen e problematikave;
  3. Koordinon dhe bashkërendon punën dhe korrespondencën me institucionin ku do të jetë i atashuar;
  4. Bashkëpunon ngushtësisht me koordinatorin në Kryeministri që mbikqyr punën e tij/saj;
  5. Jep kontribut parësor në përpilimin e raporteve javore dhe propozon për rastet të cilat kanë nevojë për hetim të thelluar;
  6. Jep propozime mbi procese institucionale apo legjislative në përmirësimin e qeverisjes dhe të ofrimit të shërbimeve për qytetarët;
  7. Kontribuon dhe bashkëpunon me kolegët për realizimin e aktiviteteve lidhur me promovimin e Platformës së Bashkëqeverisjes;
  8. Përpilon raporte dhe memo informative për Drejtorin e Drejtorisë dhe Drejtorin e Përgjithshëm të Agjencisë;
  9. Mban kontakte të vazhdueshme me eprorët e institucionit ku do jetë i atashuar për ecurinë e punës.

KËRKESA TË PËRGJITHSHME PËR KANDIDATËT

  • Të ketë mbaruar studimet universitare në fushën e shkencave juridike ose ekonomike dhe të ketë diplomë të nivelit “Master Shkencor”;
  •  Diplomat, të cilat janë lëshuar jashtë vendit, duhet të jenë njohur paraprakisht pranë institucionit përgjegjës për njehsimin e diplomave, sipas legjislacionit në fuqi;
  • Të ketë përvojë pune në fushën përkatëse;
  • Parapëlqehen kandidatët me përvojë në administratën publike;
  • Të ketë aftësi të mira raportuese dhe të jetë i/e aftë për të kryer analiza të thelluara mbi trajtimin e çështjeve;
  • Të jetë njohës/e i proceseve dhe infrastrukturës ligjore dhe institucionale në institucionin ku është i atashuar;
  • Të ketë aftësi të mira komunikuese, të bashkëpunimit dhe të punës në grup.
  • Të zotërojë gjuhën angleze;
  • Të mos jetë i/e dënuar me vendim të formës së prerë;
  • Të mos jetë larguar nga detyrat e mëparshme me masë disiplinore.

PAGA PËR POZICIONIN: Kategoria (III-1)

PARAQITJA E DOKUMENTEVE

Kandidati duhet të paraqesë në rrugë postare tek Agjencia për Dialog dhe Bashkëqeverisje në adresën: Kryeministria, bulevardi “Dëshmorët e Kombit”.nr.1, Tiranë, ose në adresën e e-mail-it: Edlira.Bollano@kryeministria.al, këto dokumente:

  • Letër interesi për pozicionin.
  • CV
  • Fotokopje të noterizuar të diplomës dhe listës së notave.
  • Fotokopje të librezës së punës.
  • Fotokopje të certifikatave të kualifikimit (nëse ka).
  • Vërtetim të gjendjes gjyqësore.
  • Dëshmi penaliteti.
  • Vërtetim që nuk ka masa disiplinore në fuqi.
  • Dy letra rekomandimi.
  • Vërtetim të gjendjes shëndetësore.
  • Numër kontakti dhe adresë e-mail-i.
  • Vërtetim nga gjykata dhe prokuroria që nuk është në ndjekje penale.

* Mosparaqitja e plotë e dokumenteve brenda datës 04 Korrik 2025, ora 14:00 sjell skualifikim të kandidatit.

_______________________________________________________________________________________________

Në zbatim të Kodit të Punës të Republikës së Shqipërisë, të Ligjit Nr. 107/2021 “Për Bashkëqeverisjen”, të vendimit të Këshillit të Ministrave nr. 526, datë 29.07.2022, “Për organizimin dhe funksionimin e Agjencisë për Dialog dhe Bashkëqeverisje”, të urdhrit nr. 92, datë 05.06.2024, “Për një ndryshim në urdhrin nr. 157, datë 29.09.2022, “Për miratimin e strukturës dhe të organikës së Agjencisë për Dialog dhe Bashkëqeverisje”.

Agjencia për Dialog dhe Bashkëqeverisje shpall konkurimin për 1 (një) vend i lirë pune në pozicionin:

Specialist arkivë/protokoll, Sektori i Financës dhe Shërbimeve Mbështetëse, Drejtoria e Financës dhe Shërbime Mbështetëse

DETYRAT DHE PËRGJEGJËSITË

  1. Regjistron korrespondencën e institucionit dhe çdo dokumentacion tjetër zyrtar që hyn dhe del nga institucioni apo qarkullon brenda institucionit.
  2. Analizon dokumentet për të përcaktuar afatet e mbajtjes sipas akteve ligjore dhe nënligjore përkatëse.
  3. Indekson dokumentet dhe përditëson inventarët.
  4. Kërkon dhe nxjerr dokumente nga protokolli dhe arkiva sipas kërkesave.
  5. Mban marrëdhënie me Arkivin Qendror.
  6. Realizon shpërndarjen e shkresave tek të adresuarit dhe të interesuarit.
  7. Menaxhon marrëdhëniet midis përdoruesve dhe shpërndan informacionin mbi përdorimin e arkivës.
  8. Administron vulën zyrtare të institucionit.
  9. Raporton në mënyrë të vazhdueshme dhe sa herë i kërkohet nga eprori për realizimin e detyrave.
  10. Të ketë aftësi të mira komunikuese, të bashkëpunimit dhe të punës në grup.
  11. Kujdeset për protokollin e arkivuar të institucionit.
  12. Mirëmban dokumentat dhe materialet në arkivin e institucionit dhe kujdeset për mos dëmtimin e tyre.

KËRKESA TË PËRGJITHSHME PËR KANDIDATËT

  • Të ketë mbaruar arsimin e lartë në fushën e shkencave shoqërore si dhe të ketë diplomë “Master Profesional” ose “Master Shkencor”.
  • Të ketë përvojë pune në në administratën publike;
  • Të ketë njohuri të mira të kuadrit ligjor në fushën arkivimit të dokumenteve.
  • Të demonstrojë aftësi të theksuara operative.
  • Të mos jetë i dënuar me vendim të formës së prerë.
  • Të mos jetë larguar nga puna me masë disiplinore.

PAGA PËR POZICIONIN: Kategoria (IV-3)

PARAQITJA E DOKUMENTEVE

Kandidati duhet të paraqesë në rrugë postare tek Agjencia për Dialog dhe Bashkëqeverisje në adresën: Kryeministria, bulevardi “Dëshmorët e Kombit”.nr.1, Tiranë, ose në adresën e e-mail-it: Edlira.Bollano@kryeministria.al, këto dokumente:

  • Letër interesi për pozicionin.
  • CV
  • Fotokopje të noterizuar të diplomës dhe listës së notave.
  • Fotokopje të librezës së punës.
  • Fotokopje të certifikatave të kualifikimit (nëse ka).
  • Vërtetim të gjendjes gjyqësore.
  • Dëshmi penaliteti.
  • Vërtetim që nuk ka masa disiplinore në fuqi.
  • Dy letra rekomandimi.
  • Vërtetim të gjendjes shëndetësore.
  • Numër kontakti dhe adresë e-mail-i.
  • Vërtetim nga gjykata dhe prokuroria që nuk është në ndjekje penale.

* Mosparaqitja e plotë e dokumenteve brenda datës 04 Korrik 2025, ora 14:00 sjell skualifikim të kandidatit.